-
Alışveriş sepetiniz boş!
ÖN FREN BALATA TRW GDB327
R9-R11-R19 CLIO-EXPRESS-P106-P206-SAXO ARAÇLARA UYUMLUDUR.
oem no: gdb327 95666970 7701202518
Ürünün araca uyumlu olduğunu teyit etmek ve yanlış siparişler de oluşacak zaman kaybını önlemek için lütfen mağazaya soru sor sekmesinden aracınızın şase numarasını bizimle paylaşınız.
Fren Balatası Hangi Sıklıkta Değiştirilmelidir?
Balataların değiştirilme sıklığı standartlara sahip bir yapıda değildir. Başka bir deyişle üzerilerinde bir son kullanma tarihi olmaz. Çünkü aracın kullanım amacına, koşullarına, kullanım ve fren sıklığına ve kullanıldığı zemine göre fren balatasının eskime ve yıpranma süresi değişecektir. Ortalama bir rakam vermek gerekirse 50.000 kilometrede bir değiştirilmesi önerilir. Ancak yine de kullanım şekli, kullanım sıklığı,kullanım biçimi gibi faktörler esastır. Peki, balatanın eskidiğini yada fren balatasında sorun olduğunu nasıl anlarız?
Fren Balatasının Değiştirilmesi Gerektiği Nasıl Anlaşılır?
Periyodik bakımlar sırasında kontrolü mutlaka yapılan fren balatasının durumu temelde sürücü tarafından da kolayca anlaşılabilir. Sürücü olarak balataların durumunu kontrol etmek hem araç hem de sizin güvenliğiniz açısından oldukça önemlidir. Basit bazı yöntem ve takiplerle de bunu kolaylıkla yapabilirsiniz.
İADE PROSEDÜRÜ
Alıcının, alıcı kaynaklı yanlış ürün alımı, beğenmeme ve cayma hakkını kullanması durumunda sadece ürün bedeli iade edilir ve varsa yararlanmış olduğunuz kampanya kapsamı dışına alınarak, kargo ve kapıda ödeme ücretleri vs. kesilerek ücret iadeniz gerçekleşmektetir.
İade işlemleri:
showotoyedekparca.com'dan yapacağınız tüm ürünleri 14 iş günü içerisinde aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda iade edebilirsiniz.
Yukarıda sözü edilen memnuniyet çerçevesindeki iade işlemleri aşağıdaki durumlarda yapılamamaktadır.
''4822 sayılı kanunla, değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda mağazadan yapılan alışverişlerde koşulsuz iade yoktur.
Mesafeli satış çeşidi olan telefon ve internet kanalı ile yapılan satışlarda ise 7 gün içinde cayma hakkı tüketiciye kanunla verilmektedir.
Mesafeli satışta cayma hakkının kullanılabilmesi Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen koşulların oluşması gerekir.
showotoyedekparca.com gerekli gördüğü durumlarda ayıplı olmadığı halde değiştirilmek istenen ve mağazadan satın alınan ürünlerde değişim yapmama hakkını saklı tutar.''
İADE KARGOLARINIZI MNG KARGO SHOWOTOYEDEKPARÇA ADINA SAN. SİT. 6.ADA NO:19 A GÖNDEREBİLİRSİNİZ.
İADE KARGONUZ GELDİĞİNDE SATIŞ TEMSİLCİLERİMİZ SİZLERE ULAŞARAK İADENİZLE ALAKALI YARDIMCI OLACAKTIR.
ÜCRET İADE SÜRESİ 10 İŞ GÜNÜDÜR.
ÜRÜNLERİN HASARLI OLUP OLMADIĞINI KONTROL ETMEK ADINA KARGO FİRMASINDAN ÜRÜNÜ ALIRKEN KARGO GÖREVLİSİNİN
YANINDA KUTU AÇILIMI YAPMADAN ÜRÜNÜ TESLİM ALMAMALISINIZ. KARGO DA HERHANGİ BİR HASAR VAR İSE HASAR TESPİT TUTANAĞI TUTTURARAK ÜRÜNÜ TESLİM ALMADAN KARGODAN ÜRÜN BEDELİ DİLEKCESİ YAZARAK ÜCRET İADESİNDE BULUNMANIZ GEREKMEKTEDİR AYNI BELGELERİ BİZEDE GÖNDEREK TAKİBİ HIZLANDIRIRIZ.
KARGODA HASAR ALAN ÜRÜNLER DEN SHOWOTOYEDEKPARÇA SORUMLU DEİLDİR TAMAMEN KARGO FİRMASI SORUMLUDUR. ÜCRETİNİDE KARGO FİRMASI KARŞILAMAK ZORUNDADIR
MÜSTERİ YUKARIDAKİ BÜTÜN YAZILI KOSULLARI KABUL ETMİŞTİR.