-
Alışveriş sepetiniz boş!
*Ürünlerimiz Adınıza Ya Da Firmanıza Faturalı Olarak Gönderilmektedir.
*Ürünlerde Markası Belirtilen Dışında Ürün Gönderilmez.
*Ürünlerimiz Resimde Görülen Ürünün Aynısı Gönderilmektedir.
*Ürünlerinizi Teslim Aldıktan Sonra Kargo Yetkilisi İle Açıp Kontrol Ediniz. Eğer Eksik, Yanlış Yada Hasarlı Olduğu Ortaya Çıkarsa Kargo Yetkilisinden Hasar Tespit Tutanağı Hazırlamasını Talep Ediniz. Tespit Tutanağı Olmayan Ürünlerin İadesi Kesinlikle Alınmayacaktır.
*Güncel Stok ve Fiyat İçin Lütfen Satış Temsilcimizle İrtibata Geçiniz.
*NOT: PARÇANIN ARACINIZA AİT OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORSANIZ SHOW OTO YEDEK PARÇAYA ŞASE NUMARASINI MESAJ YA DA TELEFON YOLU İLE İLETİN. HEMEN KONTROLÜNÜ SAĞLAYIP SİZE GERİ DÖNÜŞ YAPALIM.
İADE PROSEDÜRÜ
Alıcının, alıcı kaynaklı yanlış ürün alımı, beğenmeme ve cayma hakkını kullanması durumunda sadece ürün bedeli iade edilir ve varsa yararlanmış olduğunuz kampanya kapsamı dışına alınarak, kargo ve kapıda ödeme ücretleri vs. kesilerek ücret iadeniz gerçekleşmektetir.
İade işlemleri:
showotoyedekparca.com'dan yapacağınız tüm ürünleri 14 iş günü içerisinde aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda iade edebilirsiniz.
Yukarıda sözü edilen memnuniyet çerçevesindeki iade işlemleri aşağıdaki durumlarda yapılamamaktadır.
''4822 sayılı kanunla, değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda mağazadan yapılan alışverişlerde koşulsuz iade yoktur.
Mesafeli satış çeşidi olan telefon ve internet kanalı ile yapılan satışlarda ise 7 gün içinde cayma hakkı tüketiciye kanunla verilmektedir.
Mesafeli satışta cayma hakkının kullanılabilmesi Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen koşulların oluşması gerekir.
showotoyedekparca.com gerekli gördüğü durumlarda ayıplı olmadığı halde değiştirilmek istenen ve mağazadan satın alınan ürünlerde değişim yapmama hakkını saklı tutar.''
İADE KARGOLARINIZI MNG KARGO SHOWOTOYEDEKPARÇA ADINA SAN. SİT. 6.ADA NO:19 A GÖNDEREBİLİRSİNİZ.
İADE KARGONUZ GELDİĞİNDE SATIŞ TEMSİLCİLERİMİZ SİZLERE ULAŞARAK İADENİZLE ALAKALI YARDIMCI OLACAKTIR.
ÜCRET İADE SÜRESİ 10 İŞ GÜNÜDÜR.
ÜRÜNLERİN HASARLI OLUP OLMADIĞINI KONTROL ETMEK ADINA KARGO FİRMASINDAN ÜRÜNÜ ALIRKEN KARGO GÖREVLİSİNİN
YANINDA KUTU AÇILIMI YAPMADAN ÜRÜNÜ TESLİM ALMAMALISINIZ. KARGO DA HERHANGİ BİR HASAR VAR İSE HASAR TESPİT TUTANAĞI TUTTURARAK ÜRÜNÜ TESLİM ALMADAN KARGODAN ÜRÜN BEDELİ DİLEKCESİ YAZARAK ÜCRET İADESİNDE BULUNMANIZ GEREKMEKTEDİR AYNI BELGELERİ BİZEDE GÖNDEREK TAKİBİ HIZLANDIRIRIZ.
KARGODA HASAR ALAN ÜRÜNLER DEN SHOWOTOYEDEKPARÇA SORUMLU DEİLDİR TAMAMEN KARGO FİRMASI SORUMLUDUR. ÜCRETİNİDE KARGO FİRMASI KARŞILAMAK ZORUNDADIR
MÜSTERİ YUKARIDAKİ BÜTÜN YAZILI KOSULLARI KABUL ETMİŞTİR.